Każdy produkt, aby został dobrze sprzedany, musi być dobrze rozreklamowany. Nie inaczej jest i z motoryzacją, gdzie widok reklam nowych marek samochodów w naszej telewizji jest na porządku dziennym. Są to marki albo całkowicie nowe, albo takie, które są już sprawdzone, ale chcą przyciągnąć jeszcze więcej graczy do swoich salonów samochodowych.
Jak wiadomo, reklama może być różna, zrobiona na przykład całkowicie na poważnie, albo żartobliwa, jak to było w wypadku Volkswagena i jego słynnej serii reklam pod tytułem \’\’Unpimp my auto\’\’, gdzie znany – na przykład z roli Johna Abruzziego w serialu telewizyjnym „Prison Break ” – i ceniony aktor szwedzki, występujący również w filmach rodem z Hollywood, promował samochody wspomnianej już wcześniej firmy w bardzo humorystyczny i charakterystyczny dla siebie sposób. Wszystko jest ważne, jeśli chcemy zrobić dobrą reklamę naszej marki pojazdu, zarówno elementy otoczenia, atmosfera, jak i nawet dobór muzyki, jaka zagra w naszym nowym produkcie reklamowym.